10 Νοε 2015

6η εβδομάδα... ακριβώς επτά!




τρίτη σήμερα...
ανέβηκα στη λεμονιά να κόψω ένα καρπούζι...
ανέβηκα στη ζυγαριά λοιπόν
ναι σκαρφάλωσα
ίδρωσα λέμε

101,8 άντε να μη μοιραστούμε την αγωνία μου
ένα κιλάκι κάτω και κάτι γραμμάρια
ε δεν την λες και απώλεια στα 100+ κιλά μου σκέφτηκα...

στο δρόμο για το γραφείο 
έχοντας τα τρία ταπεράκια μου στο χέρι
και περνώντας απ τον φούρνο σκεφτόμουν 
την στάση που έκανα κάθε πρωί εκεί... 
έπαιρνα τυρόπιτα κουρού με τόόόσο βούτυρο, 
κουλουράκι θεσσαλονίκης 
που μόνο κουλουρ-άκι δεν ήταν... 
καφέ με 3 κουτ. ζάχαρη
τα μουστοκούλουρα...
και η μέρα συνεχιζόταν 
με μπόλικα σοκολατοειδή, πατατάκια, 
μπυρόνια, ρακές... μεζέδες

ε έχω ένα μήνα και που τρέφομαι ή προσπαθώ να τρέφομαι καλύτερα, τρώω φρούτα, σαλάτες που δεν υπήρχαν πριν στη διατροφή μου και περπατάω! άφησα το παπάκι μου στο γκαράζ και περπατάω!
ξεκινούσα τη μέρα μου με πόνους στα πόδια, τώρα παρόλο που περπατάω αρκετά κάθε μέρα, οι πόνοι δεν υπάρχουν!

οπότε ναι!
πάμε καλά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου